Dragoste agape!

Fără dragoste agape nu există dragoste!

După părerea mea dragostea trăită în copilărie a fost dragoste agape. Omul nu a cerut nimic dar a dăruit totul.

Și eu la randul meu am dăruit cat am putut și am căutat armonia.

Nu au existat interese, nu au existat reproșuri, durere, a existat dezvoltare pasiuni comune dragoste de viață.

Nopți și zile petrecute,ore târzii, obstacole trecute impreuna, cadouri fara șansă de răsplată!

De la 17 ani până azi nu am întâlnit așa ceva!

Am întâlnit oameni ciudați, oameni care se credeau mai deștepți sau mai culti,geloși,oameni  care poate sa dădeau pe lângă mine că aveam o situație materială bună  Oameni care se dădeau pe lângă mine că aveam părinți tineri oameni cu facultăți de jurnalism!

Dacă îmi aduc bine aminte a mai fost o iubire platonica pe la 18 ani cu versuri de dragoste și alte cele despre care am sa va vorbesc cu alta ocazie dar și pe aceae am marcat-o ca pe ceva  poziti.  Fara să avem așteptări ne dăruim și asta făcea un întreg!

 

 

 

Lasă un comentariu